Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vzpomínka na Vánoce

Byl Štedrý den v noci, veškeré oslavy skončily, děti nadšené ze spousty hraček spokojeně oddechovaly v postýlkách a já seděla u počítače a snažila si utřídit myšlenky...A tehdy vznikl první článek, kterým začínám tento blog.

Milý Ježíšku,
píši ti tento dopis, abych ti mohla poděkovat za všechny dárky, co jsem dostala. Víš, hodinu jsem seděla nad papírem a dumala jsem, co by se mi hodilo, když mě můj drahý muž poprosil, ať napíšu Ježíškovi, co bych potřebovala. Nakonec jsem vypotila paměťovou kartu do mobilu a poukázku na eknihu. A to všechno jsem dostala, já vím. Nesmíš se zlobit a myslet si, že jsem nevděčná, ale... Po té hodině pocení jsem si vzala příklad ze své dcery. Ona nepsala do dopisu věci, co by potřebovala, ale jmenovala dárky, které by si opravdu přála. Tak jsem se touto cestou pokusila ubrat i já a napsala úplně dolů (teď mě napadá, že sis toho vůbec nemusel všimnout) PS: jakékoli živé zvířátko. Nechtěla jsem ragdollku s papírama za spoustu tisícovek, stačil mi malý tvoreček, který je sám na světě a nemá svoje doma. A třeba na mě někde čeká. Místo toho jsem dostala plyšovou kočičku, která je sice krásná, ale hned pod stromečkem mi ji dcerka zabavila. A já jsem se dostala zpátky do vzpomínek. Víš, už jednou jsi mě takto zklamal. Nevím, jestli si na to pamatuješ, bylo to jen přání jedné malé holky, kterých máš určitě tisíce. Ale to přání se každoročně opakovalo: Pejsek, živý malý pejsek. Každý rok jsem ti o něj psala a pokaždé mi máma říkala, že to nejde, že bychom s ním museli každý den ven, že to stojí peníze. A já pořád nechápala kde je problém a pořád ti psala dokola totéž. Až jednou, to mi mohlo být tak deset, jsem zase škemrala, a máma řekla ano, letos už pejska dostaneš. A já byla ta nejhodnější holčička na světě, nosila jsem samé jedničky, pomáhala doma, aby ježíšek viděl, že si psíka opravdu zasloužím. Až přišel štědrý večer a já hledala...a hledala...až se pod stromečkem krčil poslední balíček...A v něm byl plyšový pejsek. Sevřelo se mi srdíčko a podívala jsem se na rodiče: snad sis nemyslela, že dostaneš živého.
A byly to moje nejsmutnější Vánoce.
A víš, co se stalo pak? Určitě jsi z nebe sledoval, že jakmile mi padlo 18 let, dotáhla jsem si domů štěně velikosti menšího telete a rodičům nezbylo nic jiného než mě, tedy nás oba, vzít na milost.
Takže brouku, já vím, že to čteš, dávám ti poslední možnost. Okamžitě se obleč a sypej do nějakého útulku, než se seberu já a odjedu tam s naší drahou dcerou, která se díky bohu svou náklanností ke zvířatům povedla po mě, a dotáhneme ti domů celou armádu. Srozuměno? Kočkonos máš nachystanej v chodbě.
Díky, Ježíšku

Autor: Jana Stehlíková | neděle 22.1.2017 22:47 | karma článku: 22,10 | přečteno: 697x
  • Další články autora

Jana Stehlíková

Chybíš mi

Milý internetový světe, všichni víme, jak všemocný jsi. Nikdy jsem se tě o nic neprosila. ale teď ano. Ztratila se nám kamarádka. Neviděl ji někdo prosím?

16.10.2017 v 23:05 | Karma: 15,53 | Přečteno: 341x | Diskuse| Osobní

Jana Stehlíková

Česká pošta opět boduje

Člověk by si mohl myslet, že když někomu zvýšíte počet objednávek, mohl by být rád, že mu zachováváte jistotu existence. Ne tak Česká pošta. A ještě k tomu na vesnici.

20.4.2017 v 14:27 | Karma: 29,86 | Přečteno: 1478x | Diskuse| Ekonomika

Jana Stehlíková

To nevymyslíš

Někdy se vám v životě prostě přihodí věci, které byste sami nevymysleli.Lámat si s nimi hlavu? Ale co, však život jde dál.

23.2.2017 v 21:28 | Karma: 28,13 | Přečteno: 1372x | Diskuse| Ona

Jana Stehlíková

Děti a zvířata

Poslední dobou jako by se rozmnožily dotazy typu čekám dítě, musím se zbavovat své kočky? Proto se s vámi chci podělit o následující pravdivý příběh.

20.2.2017 v 21:24 | Karma: 27,09 | Přečteno: 853x | Diskuse| Ona

Jana Stehlíková

Chlapi sobě

Proč se matky snaží vyplnit každé přání, které vidí v dětských očích, a proč jsou otcové stále rodinnými celebritami?

7.2.2017 v 23:05 | Karma: 19,49 | Přečteno: 879x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Spolužáka kopali i bili pěstmi, za surové napadení dostali mladiství podmínku

24. dubna 2024  13:34

Okresní soud v Děčíně rozhodl o podmíněných trestech pro dva mladistvé, kteří loni v září brutálně...

VIDEO: Londýnem běhali splašení královští koně. Vráželi do aut, pět lidí zranili

24. dubna 2024  13:32

Centrem Londýna pobíhalo ve středu pět splašených koní královské kavalerie. Způsobili velký chaos v...

Noci zůstávají mrazivé. Ze čtvrtka na pátek spadne teplota pod nulu na celém území

24. dubna 2024  11:05,  aktualizováno  13:27

Teploty v Česku v nadcházejících dnech opět klesnou k nule a zejména v noci a ráno může i mrznout....

Bezvýhradně plnily jeho instrukce, uvedl znalec o ženách, které zabily vůdce sekty

24. dubna 2024  13:23

Zubařka, která společně s tělocvikářkou v důchodu Irenou Stejskalovou usmrtila vůdce kutnohorské...

  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 964x
Jsem maminka dvou malých dětí na rodičovské dovolené. Snažím se v tom kolotoči nezbláznit a psaní mi v tom pomáhá.

Seznam rubrik