Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

To nevymyslíš

Někdy se vám v životě prostě přihodí věci, které byste sami nevymysleli.Lámat si s nimi hlavu? Ale co, však život jde dál.

Jsme v polovině dalšího náročného dne. Můj roční syn, trpící zároveň rýmou, jednou z nejkrutějších maskulinních nemocí, a zánětem své mužské chlouby, konečně po obědě usnul. Uložím do postele i starší dceru, pustím jí pohádku a sbíhám schody dolů do kuchyně.

Chci alespoň pět minut klidu, ve kterých si v klidu vypiju čaj, který jsem si před chvílí uvařila. Snad stihnu aspoň vlažný. Vezmu hrnek, loknu si...hm, heřmánkový, ten jsem dlouho neměla. Ponořím se do myšlenek, co musím ještě udělat, tedy zavolat lékařce, vyřešit jeden problém v práci, připravit dětem léky.

Čaj jsem vypila, mám konečně dobrý pocit, mohla bych říct, že jsem si jej i vychutnala... Teprve když strkám prázdný hrnek do myčky, všimnu si, že na lince leží ještě jeden hrneček s čajem. A v tom si uvědomím, že jsem právě vypila heřmánkový odvar, ve kterém si ještě před chvilkou máchal pinďoura  nebohý synek, a můj zelený čaj zůstal opomenut.

Ale co, však je to čisté miminko.

Autor: Jana Stehlíková | čtvrtek 23.2.2017 21:28 | karma článku: 28,13 | přečteno: 1371x
  • Další články autora

Jana Stehlíková

Chybíš mi

Milý internetový světe, všichni víme, jak všemocný jsi. Nikdy jsem se tě o nic neprosila. ale teď ano. Ztratila se nám kamarádka. Neviděl ji někdo prosím?

16.10.2017 v 23:05 | Karma: 15,53 | Přečteno: 340x | Diskuse| Osobní

Jana Stehlíková

Česká pošta opět boduje

Člověk by si mohl myslet, že když někomu zvýšíte počet objednávek, mohl by být rád, že mu zachováváte jistotu existence. Ne tak Česká pošta. A ještě k tomu na vesnici.

20.4.2017 v 14:27 | Karma: 29,86 | Přečteno: 1478x | Diskuse| Ekonomika

Jana Stehlíková

Děti a zvířata

Poslední dobou jako by se rozmnožily dotazy typu čekám dítě, musím se zbavovat své kočky? Proto se s vámi chci podělit o následující pravdivý příběh.

20.2.2017 v 21:24 | Karma: 27,09 | Přečteno: 853x | Diskuse| Ona

Jana Stehlíková

Chlapi sobě

Proč se matky snaží vyplnit každé přání, které vidí v dětských očích, a proč jsou otcové stále rodinnými celebritami?

7.2.2017 v 23:05 | Karma: 19,49 | Přečteno: 879x | Diskuse| Ona

Jana Stehlíková

Konec jedné mateřské pýchy

Sedíte v čekárně před lékařským vyšetřením a snažíte se nějak zabavit dvouleté dítě. Jak to může dopadnout?

4.2.2017 v 23:47 | Karma: 21,79 | Přečteno: 1068x | Diskuse| Ona

Jana Stehlíková

Strasti pracující matky

Teprve, až mám děti, pochopila jsem, jaká je to zábava jezdit do práce. A to, co vás potká předtím, můžete na pár hodin klidně hodit za hlavu.

30.1.2017 v 23:13 | Karma: 18,94 | Přečteno: 1010x | Diskuse| Ona

Jana Stehlíková

Rok se s rokem sešel

Rok se s rokem sešel a je to tu zas. Ve schránce mě čeká barevná pohlednice, předzvěst něčeho nečekaně neblahého.

26.1.2017 v 18:53 | Karma: 14,17 | Přečteno: 644x | Diskuse| Hobby

Jana Stehlíková

Ona to fakt udělala!!

Zde navazuji na svůj první článek a vysvětluji, co se stane v rodině, kde muž odmítne plnit přání své ženy, a kde si mužská část rodiny myslí, že má ve všem poslední slovo. Bohužel, ani muži, ani kocourovi toto přání nevyšlo.

24.1.2017 v 22:42 | Karma: 20,61 | Přečteno: 1309x | Diskuse| Hobby

Jana Stehlíková

Vzpomínka na Vánoce

Byl Štedrý den v noci, veškeré oslavy skončily, děti nadšené ze spousty hraček spokojeně oddechovaly v postýlkách a já seděla u počítače a snažila si utřídit myšlenky...A tehdy vznikl první článek, kterým začínám tento blog.

22.1.2017 v 22:47 | Karma: 22,10 | Přečteno: 696x | Diskuse| Hobby
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 964x
Jsem maminka dvou malých dětí na rodičovské dovolené. Snažím se v tom kolotoči nezbláznit a psaní mi v tom pomáhá.

Seznam rubrik