Česká pošta opět boduje

Člověk by si mohl myslet, že když někomu zvýšíte počet objednávek, mohl by být rád, že mu zachováváte jistotu existence. Ne tak Česká pošta. A ještě k tomu na vesnici.

Je slunečné poledne, právě vyzvedávám dcerku ze školky. Děti si ještě chvilku hrají na hřišti u školky, já natáhnu nohy z lavičky a užívám si chvilky obědové pauzy, než se zase budu muset zalogovat do počítače.
V tom mi zvoní telefon.
"Tak už jste z té školky doma??" slyším v telefonu nepříliš dobře naladěný hlas.
"Prosím?" nechápu, co mi kdo chce a proč na mne dotyčná zvyšuje hlas.
"No jo, Marta vás viděla, jak jdete pro holku do školky. A ty granule chcete nebo ne teda? Se s tím vleču až k vám." Takže poštovní doručovatelka mi chce něžně naznačit, že mi doručovala balík a nezastihla mne doma.
"A nemělo náhodou dorazit avízo o balíku do ruky?" zkouším se hádat.
"Tak chcete nebo nechcete?" nepřipouští argumenty ta dobrá žena.
Kapituluji. Nemá cenu se hádat, hlavně ne tady na vesnici. "Za deset minut jsem doma, prosím, tedy počkejte."
"Deset minut? Já to chodím za tři. Marto, prej deset minut."
"A co kdybych vám ty balíky nechala před barákem? Takový těžký, to vám nikdo nevezme."
"Za deset minut jsem tam."

Zavěsím telefon. Sundám vzpouzejícího se syna z houpačky a nakvašenou dceru z trampolíny.
Domů doběhnu s jedním dítětem na ramenou a druhým v kočárku za krásných sedm minut, oba shodně řvou, že domů ještě nechtěli.
"Sedm," hlásí ta dobrá žena. Asi stopovala.
"Ten balík má aspoň pětadvacet kilo."
"OSmadvacet," opravím ji dobrosrdečně.
"Vosumadvacet?? To těch granulí asi máte, co? To si to nemůžete koupit někde laciněji, abych se s tím nemusela tahat?"
"To ale nejsou granule," opravuji paní.
"Ne? A co to teda je?" hledí na mě doručovatelka napjatě, jako před koncem dílu Ordinace v růžové zahradě.
"Písek," odpovídám a nehnu brvou.
Obličej pošťačky zaznamená několik mimických změn od nepochopení, přes nevíru, až po totální naštvání.
"To mně jako chcete říct, že se vám tady tahám s pískem????" zařve na mě madam.
Zachovávám poker face. "Tak zase za měsíc."
Šlehne po mě pohledem, i když by po mně asi nejradši hodila osmadvacetikilový balík.

A pak dělejte České poště kšefty...

Autor: Jana Stehlíková | čtvrtek 20.4.2017 14:27 | karma článku: 29,86 | přečteno: 1478x
  • Další články autora

Jana Stehlíková

Chybíš mi

16.10.2017 v 23:05 | Karma: 15,53

Jana Stehlíková

To nevymyslíš

23.2.2017 v 21:28 | Karma: 28,13

Jana Stehlíková

Děti a zvířata

20.2.2017 v 21:24 | Karma: 27,09

Jana Stehlíková

Chlapi sobě

7.2.2017 v 23:05 | Karma: 19,49

Jana Stehlíková

Konec jedné mateřské pýchy

4.2.2017 v 23:47 | Karma: 21,79

Jana Stehlíková

Strasti pracující matky

30.1.2017 v 23:13 | Karma: 18,94

Jana Stehlíková

Rok se s rokem sešel

26.1.2017 v 18:53 | Karma: 14,17

Jana Stehlíková

Ona to fakt udělala!!

24.1.2017 v 22:42 | Karma: 20,61

Jana Stehlíková

Vzpomínka na Vánoce

22.1.2017 v 22:47 | Karma: 22,10
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 964x
Jsem maminka dvou malých dětí na rodičovské dovolené. Snažím se v tom kolotoči nezbláznit a psaní mi v tom pomáhá.

Seznam rubrik