Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chybíš mi

Milý internetový světe, všichni víme, jak všemocný jsi. Nikdy jsem se tě o nic neprosila. ale teď ano. Ztratila se nám kamarádka. Neviděl ji někdo prosím?

Psal se rok 2014 a my po tom, co nám kocour zdemoloval skoro celý byt, dospěli k rozhodnutí. Chce to druhou číču, která by kočičího tyrana usměrnila. Můj muž dlouho odolával... že to nemá jistý výsledek, že druhé zvíře něco stojí...a tohle a támhleto. Až skody na bytě a uražená žena ho přesvědčily.
A já vybrala tebe, Fialko. Byla jsi kotě, zachráněné před utopením, kotě, které přežilo hypoglikemický záchvat a zůstalo samo na světě. V té chvíli jsem se rozhodla, že chci, abys to byla TY, naše druhé kočičí děťátko. A muž vzdoroval nanovo. Je to 200 km, v Praze nebude kde zaparkovat...Shodou okolnosí jsme se vraceli zrovna od německých příbuzných a zrovna přes naše hlavní město. Výmluvy už nebylo.
Od chvíle, kdy jsem tě spatřila, nebylo cesty zpět. Byla jsi to nejvděčnější zvíře, co mi prošlo rukama. Ostatní dvě kočky syčely, když je děti zatahaly za ocas. Když přehnaly míru, dostaly sekanec a od mámy přes ruku, že se to nesmí. Od tebe, má milá Fili, nikdy. Ty jsi vždycky radši utekla a když byl klid, přišla jsi se zase zpět.
Tak běžel čas. Týdny, měsíce...sžívali jsme se, přestěhovali jsme se, přivedli na svět další dítě...a ty jsi zůstala stále tou nejněžnější kočičkou. Uběhly tři roky a my se opět vydali do Německa. Zajistili jsme vám hlídání a nechali výběh na naši zasíťovanou, "bezepečnou zahradu".
A od té doby jsem tě neviděla. I když jsi...a já věřím, že stále JSI, jen obyčejná mourinka, pro mě jsi jedinečná. Nevím, jestli se mi podaří tě ještě někdy najít, ale internetový svět je mocný. Proto prosím, kdo viděl na Třebíčsku obyčejnou bílo mourovatou kočičku, dejte mi prosím vědět. Co pro Vás může znamenat to nejobyčejnější zviřátko, pro nás má cenu zlata.
Chybíš nám, Fili. Prosím, vrať se domů.

A pro ostatní přidám jen moudro-nemoudro. I když máte kolem zahrady třímetrový plot, i když si koupíte sebelepší sítě, kočka je lovec, který si najde cestu. Prosím, nenechávejte je bez dozoru. Kdysi jsem toto odsuzovala. Dnes už vím...Bohužel, vím, co je to ztráta kamaráda.

Autor: Jana Stehlíková | pondělí 16.10.2017 23:05 | karma článku: 15,53 | přečteno: 341x
  • Další články autora

Jana Stehlíková

Česká pošta opět boduje

Člověk by si mohl myslet, že když někomu zvýšíte počet objednávek, mohl by být rád, že mu zachováváte jistotu existence. Ne tak Česká pošta. A ještě k tomu na vesnici.

20.4.2017 v 14:27 | Karma: 29,86 | Přečteno: 1478x | Diskuse| Ekonomika

Jana Stehlíková

To nevymyslíš

Někdy se vám v životě prostě přihodí věci, které byste sami nevymysleli.Lámat si s nimi hlavu? Ale co, však život jde dál.

23.2.2017 v 21:28 | Karma: 28,13 | Přečteno: 1372x | Diskuse| Ona

Jana Stehlíková

Děti a zvířata

Poslední dobou jako by se rozmnožily dotazy typu čekám dítě, musím se zbavovat své kočky? Proto se s vámi chci podělit o následující pravdivý příběh.

20.2.2017 v 21:24 | Karma: 27,09 | Přečteno: 853x | Diskuse| Ona

Jana Stehlíková

Chlapi sobě

Proč se matky snaží vyplnit každé přání, které vidí v dětských očích, a proč jsou otcové stále rodinnými celebritami?

7.2.2017 v 23:05 | Karma: 19,49 | Přečteno: 879x | Diskuse| Ona

Jana Stehlíková

Konec jedné mateřské pýchy

Sedíte v čekárně před lékařským vyšetřením a snažíte se nějak zabavit dvouleté dítě. Jak to může dopadnout?

4.2.2017 v 23:47 | Karma: 21,79 | Přečteno: 1069x | Diskuse| Ona

Jana Stehlíková

Strasti pracující matky

Teprve, až mám děti, pochopila jsem, jaká je to zábava jezdit do práce. A to, co vás potká předtím, můžete na pár hodin klidně hodit za hlavu.

30.1.2017 v 23:13 | Karma: 18,94 | Přečteno: 1010x | Diskuse| Ona

Jana Stehlíková

Rok se s rokem sešel

Rok se s rokem sešel a je to tu zas. Ve schránce mě čeká barevná pohlednice, předzvěst něčeho nečekaně neblahého.

26.1.2017 v 18:53 | Karma: 14,17 | Přečteno: 644x | Diskuse| Hobby

Jana Stehlíková

Ona to fakt udělala!!

Zde navazuji na svůj první článek a vysvětluji, co se stane v rodině, kde muž odmítne plnit přání své ženy, a kde si mužská část rodiny myslí, že má ve všem poslední slovo. Bohužel, ani muži, ani kocourovi toto přání nevyšlo.

24.1.2017 v 22:42 | Karma: 20,61 | Přečteno: 1309x | Diskuse| Hobby

Jana Stehlíková

Vzpomínka na Vánoce

Byl Štedrý den v noci, veškeré oslavy skončily, děti nadšené ze spousty hraček spokojeně oddechovaly v postýlkách a já seděla u počítače a snažila si utřídit myšlenky...A tehdy vznikl první článek, kterým začínám tento blog.

22.1.2017 v 22:47 | Karma: 22,10 | Přečteno: 697x | Diskuse| Hobby
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 964x
Jsem maminka dvou malých dětí na rodičovské dovolené. Snažím se v tom kolotoči nezbláznit a psaní mi v tom pomáhá.

Seznam rubrik