Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pošta nejen na vesnici... Ale díky ní jsem si vás, Jani, po dlouhé sobě zase přečetla, takže vlastně děkuji České poště ;-) R^

2 0
možnosti
Foto

Jano, taky bydlíme na vsi a doručování pošty mně kolikrát hlava nebere. Včera jsme s mužem vyhlíželi doručení tří balíčků pro naše mladé, kteří bydlí hned vedle a byli v práci. Jeden balíček dovezlo jedno auto, další balíček druhé auto a třetí pořád nikde. Nakonec našli mladí ve schránce lístek s odkazem, že je balík na poště.;-D

0 0
možnosti

J68i77t67k69a 24T71v17r85d65á

20. 4. 2017 15:32

Víte o čem už dobrých 30 let sním ? Že jednou vyhraju ve sportce a přestěhuju se z vesnické oázy klidu kamkoli , ale kde bude pošta a obchod s potravinami v pěším dosahu ,s alespoň trochu vstřícnou otevírací dobou . Bez nutnosti používat v zimě v létě jedno či dvě auta.Třeba proto, že škola ve městě začíná v 7:45 a autobus od nás odjíždí v 7:30 a nestihne to ani trénovaný jedinec.Třeba proto,že pracuji na směny a autobusové spoje ne vždy vyhovují.Pak nebudu nadávat už vůbec na nic,protože si po těch letech budu připadat jako v ráji.Držte si klídek a pohodu ,bude hůř až Vám děti odrostou ;-)

1 0
možnosti
Foto

I57v43a26n 93V29e17s48e74l50ý

20. 4. 2017 15:11

Už jsem si myslel, že se moje neteř dala na blogování. Úplně shodné "kecy" pošťaček mi vyprávěla, když si granule pro psa nechala doručovat poštou. A to ty pošťačky u nich jezdí dodávkou. Nejste v obvodu pošty v Davli? Teď využívá konkurenční dopravce a je bez problémů a doručují i v sobotu.

0 0
možnosti

Jano, když bychom ty příhody dali všichni dohromady, bylo by to jako u Čechova - takový smích skrz slzy... Jinak mám podobné přání jako paní Jitka, i když v podstatě už nikam akutně nemusím...:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 964x
Jsem maminka dvou malých dětí na rodičovské dovolené. Snažím se v tom kolotoči nezbláznit a psaní mi v tom pomáhá.

Seznam rubrik